Nine

ပရင့္ထုတ္ရန္

ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္ပင္ မေရာက္ေသးသည့္ ကြီဒို ကြန္တီနီသည္ ေက်ာင္းမွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ဦးေဆာင္ၿပီး ဇိမ္မယ္ ဆာရာဂီနာထံ သြားသည္။ ဆာရာဂီနာႏွင့္ ေတြ႔သည့္အခါ ၎တို႔ စုေဆာင္းထားသည့္ မုန္႔ဖိုးကိုေပး၍ ကျပအသံုးေတာ္ခံခိုင္းသည္။ သဲေသာင္ေပၚတြင္ ကေလးမ်ားကို ကျပေနသည့္ ဆာရာဂီနာကို ၾကည့္ရင္း ကြန္တီနီက နာမည္ေက်ာ္ ေအာ္ပရာ အကသဘင္မ်ားကဲ့သို႔ စိတ္ကူးယဥ္ၾကည့္သည္။
9
လင္ဂါရီ ညိႇဳ႕အလွဖက္ရွင္မ်ားျဖင့္ ညိႇဳ႕ဓာတ္အျပည့္ပါေသာ ဆာရာဂီနာႏွင့္ အနီေရာင္ဝတ္ ကေခ်သည္မ်ား Be Italian ေတးသြားျဖင့္ ကျပေဖ်ာ္ေျဖေနၾကသည္မွာ ျမင္ရသူကို ရမၼက္အျပည့္ျဖင့္ စြဲေဆာင္ဖြယ္ရာ ျဖစ္သည္။ ဂီတပညာရွင္မ်ား၏ သံစံုေတးသြား၊ ဆာရာဂီနာ၏ ရႈိက္ဖိုၾကီးငယ္တို႔ လႈပ္ခါယစ္မူးေစႏိုင္မႈ၊ ခြာျမင့္ ေဒါက္ဖိနပ္တို႔၏ တေျပးညီက်သံမ်ား၊ စည္းခ်က္ႏွင့္အညီ ကေခ်သည္တို႔၏ ေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခ၊ လက္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားက ရင္ဖိုလႈိက္ေမာစရာအတိ ၿပီးသည္။

ေရာင္စံုမီးေရာင္မ်ား ေအာက္မွ ဆာရာဂီနာ၏ ေဖ်ာ္ေျဖမႈသည္ ကြန္တီနီ၏ ေက်ာင္းမွ ဗရင္ဂ်ီ ဖာသာၾကီးမ်ား လိုက္လာသည့္အခါ အဆံုးသတ္သြားခဲ့ရသည္။ အႏုပညာတြင္ စ်ာန္ဝင္စားသည့္ ကြန္တီနီကုိ သူ႔မိခင္ႏွင့္ သင္းအုပ္ဆရာၾကီးက အရြယ္မေရာက္ခင္ ဇိမ္မယ္ႏွင့္ သြားေရာက္ေပ်ာ္ပါးသည္ထင္ၿပီး ျပစ္ဒဏ္ေပးခဲ့သည္။

Nine ဆိုသည့္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ဒါ႐ိုက္တာ ေရာဘ္မာရွယ္က ႐ိုက္ကူးသည္။ ထိုဇာတ္ကားကို Cold Mountain, English Patient ဇာတ္ကားတို႔၏ ဒါ႐ိုက္တာၾကီး အန္ေထာ္နီ မင္ဂဲလားက ဇာတ္ညႊန္းေရးေပးသည္။ ေရာဘ္မာရွယ္က ေတးသံစံု ဇာတ္ျမဴးကားမ်ားတြင္ ၿပိဳင္ဘက္ကင္း ဒါ႐ိုက္တာ ျဖစ္သည္။ ၂ဝဝ၂ ခုႏွစ္က သူ၏ Chicago အမည္ရွိ Musical Drama မွာ ေအာ္စကာဆု ရရွိခဲ့သည္။ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္တြင္ Memories of Geisha ဇာတ္ကားျဖင့္ ဂ်ပန္ေဂရွာမယ္တို႔ ခႏၶာကိုယ္ကို ရင္း၍သာ အသက္ေမြးသူမ်ား မဟုတ္ဘဲ ၎တို႔ထံတြင္ အႏုပညာလည္း ရွိသည္ကို ကမၻာက သိေစခဲ့သူ ျဖစ္သည္။ ေရာဘ္မာရွယ္သည္ ၄ ကားေျမာက္ Pirates of the Caribbean  ဇာတ္ကားျဖစ္သည့္ On Stranger Tides ဇာတ္ကားကို ဒါ႐ိုက္တာအျဖစ္ ႐ိုက္ကူးခြင့္ ရရွိခဲ့သူ ျဖစ္သည္။
91
ကြီဒို ကြန္တီနီအျဖစ္ ဒယ္နီရယ္ ေဒးလူးဝစ္က သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။ အဂၤလန္ႏိုင္ငံ လန္ဒန္ ဂရင္းဝရွ္ ဇာတိဖြား ဒယ္နီရယ္ ေဒးလူးဝစ္သည္ အိုင္းရစ္ရွ္ေသြးပါသူ ျဖစ္ေသာ္လည္း Nine ဇာတ္ကားတြင္မူ အထက္တန္းလႊာ အီတာလ်ံတေယာက္၏ ေလသံျဖစ္ေအာင္ တုပေျပာျခင္းျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္သြားႏိုင္ခဲ့သည္။ ၂ဝဝ၂ ခုႏွစ္
က Gang of the New York ဇာတ္ကားျဖင့္ ေအာ္စကာဆု ရာထားခံရသည္။ ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္တြင္မူ ဒယ္နီရယ္ ပလိန္းဗ်ဴးအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။ ေအာ္စကာဆု အပါအဝင္ ဆုေပါင္းမ်ားစြာ ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့သည္။ Nine ဇာတ္ကားတြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်ိန္၌ သူ႔အသက္သည္ ၅၂ ႏွစ္ရွိၿပီ ျဖစ္သည္။

ကာလာသည္ အီတာလ်ံ ဒါ႐ိုက္တာၾကီး ကြီဒို၏ မယားေျမႇာင္တေယာက္သာ ျဖစ္သည္။ ကာလာက ကြီဒို၏ ခ်စ္ေမတၱာကို ရယူခ်င္သည္။ ကြီဒိုကမူ ကေခ်သည္ တေယာက္လည္း ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည့္ ကာလာ့ကို ေငြေရာင္ ပိတ္ကားေပၚတင္လို႔ရမလား စိတ္ကူးၾကည့္သည္။

ခရမ္းေရာင္ ဖဲသားစမ်ား အျဖဴႏွင့္ အနက္ ႏွစ္ေရာင္စပ္ စထရစ္ပါ (Stripper) ကေခ်သည္ ဝတ္စံုျဖင့္ ကာလာ့၏ ကကြက္မ်ားမွာ ေယာက္်ားသားမ်ားကို မဆိုထားဘိ မိန္းမသား အခ်င္းခ်င္းပင္ အသက္ရႉ မွားေလာက္သည္။ ပရိသတ္၏ အာ႐ံုကို သူ၏ ကကြက္ေအာက္မွာပင္ သိမ္းသြင္းထားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ညိႇဳ႕ဓာတ္အျပည့္ ရွိသူျဖစ္သည္။ ၁၈ဝ ဒီဂရီအထိ ဆန္႔ကားထားလိုက္ႏိုင္သည့္ ဆင္စြယ္ သ႑ာန္ သူ၏ ေပါင္တံႏွစ္ဖက္က သူ၏ ဝါသနာတြင္ ကၽြမ္းက်င္မႈ အျပည့္ရွိပံုကို ေဖာ္ျပရာေရာက္သည္။
92
လီလီက ကြီဒို၏ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမ်ားအတြက္ ဖက္ရွင္ ဒီဇိုင္နာလည္းျဖစ္သလို သူ႔အတြက္ အေကာင္းဆံုး အေဖာ္မြန္လည္း ျဖစ္သည္။ လီလီ၏ ဆန္းသစ္ေသာ ဖက္ရွင္ဒီဇိုင္းမ်ားသည္ ကြီဒို၏ ေအာင္ျမင္မႈကိုပါ ျဖစ္ေစသည္။

စတက္ဖနီသည္ အေမရိကန္ ဖက္ရွင္မဂၢဇင္းတခုျဖစ္သည့္ Vogue မဂၢဇင္းမွ ဂ်ာနယ္လစ္တေယာက္ ျဖစ္သည္။ သူမသည္ ဖက္ရွင္ဒီဇိုင္းဆန္းမ်ားျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ကူးတတ္သည့္ အီတာလ်ံ ဒါ႐ိုက္တာ ကြီဒိုကို အင္တာဗ်ဴးရန္ ေရာက္ရွိလာျခင္းျဖစ္သည္။

ေခတ္ေရွ႕ေျပး ဖက္ရွင္မ်ားျဖင့္ မိုးနတ္ကလ်ာသဖြယ္ အျမင္မွားေလာက္ေအာင္ မင္းသမီးမ်ားကို ပြဲထုတ္တတ္သည့္ ေျမထဲပင္လယ္ ကၽြန္းဆြယ္ေလးေပၚက ကြီဒိုကို စတက္ဖနီက ေပ်ာ့သလား၊ မာသလား စမ္းၾကည့္ခ်င္ေသးသည္။

တေန႔ ဧည့္ခံပြဲတခုတြင္ ရင္းႏွီးသြားေသာ စတက္ဖနီက ကြီဒိုကို သူ၏ ဟိုတယ္ခန္းေသာ့ ေပးခဲ့သည္။ လွေသြးႂကြယ္ အရြယ္ေရာက္ေနသည့္ စတက္ဖနီ၏ ညိႇဳ႕အၾကည့္မ်ားက သူ႔မိန္းမႏွင့္ တခန္းေက်ာ္တြင္သာ တည္းေနသည့္ သူမ၏ အခန္းသို႔ ကြီဒို ေရာက္လာေစရန္ စြဲေဆာင္သည္။

ေရခ်ဳိးေနသည့္ စတက္ဖနီကို ထိုင္ေစာင့္ရင္း သူ႔စိတ္က ဖက္ရွင္ရိႈးပြဲတခုဆီ ေရာက္သြားသည္။ ဖက္ရွင္ေမာ္ဒယ္မေလး စတက္ဖနီက ေျပးလမ္းတေလွ်ာက္ေပၚတြင္ လိင္စြဲေဆာင္မႈ အျပည့္ျဖင့္ ပရိသတ္ကို အသံုးေတာ္ခံေနသည္။

ဝါရင့္ဖက္ရွင္ ဒီဇိုင္နာတဦး၏ လက္ရာျဖင့္ ရႈမညီးေအာင္ လွပေနေခ်သည္မို႔ ကင္မရာ အလင္းမ်ားကလည္း တဖ်တ္ဖ်တ္က်လ်က္ ……။ အားလံုးၿပီးေတာ့ စတက္ဖနီႏွင့္ တြဲ၍ ပရိသတ္၏ ဂုဏ္ျပဳလက္ခုပ္သံကို ၾကားရသည္မွာ ၾကည္ႏူးပီတိ ျဖစ္စရာ …..။
93
အေတြးဆံုးေတာ့ သူ စတက္ဖနီအခန္းမွ ထြက္၍ သူ႔မိန္းမဆီ ျပန္လာခဲ့သည္။ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ၏ အလုပ္ထဲတြင္ ပတ္သက္မႈ မရွိဘဲ ေအးေဆးစြာ ေနတတ္သည့္ ကြန္တီနီသည္ ဧည့္ခံပြဲသို႔ ကာလာ လိုက္လာသည့္အခါ ေဒါသူပုန္ထေတာ့သည္။ ကာလာကလည္း သူ႔အခ်စ္ကို တန္ဖိုးမထားသည့္ ကြီဒို၏ သေဘာထားေၾကာင့္ နာက်င္ရေလသည္။

အိပ္ရာေပၚတြင္ လဲွေနသည့္ ဇနီးျဖစ္သူ ကြန္တီနီကို သြားေရာက္ေခ်ာ့ေနစဥ္ တယ္လီဖုန္းေခၚသံ မည္လာျခင္းေၾကာင့္ သူ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္သြားရသည္။ ဇနီးျဖစ္သူကလည္း ကြီတိုကို သူ႔အနားတြင္ပင္ ရွိေစခ်င္သည္။

ကြီတိုႏွင့္ လမ္းခြဲၿပီးေနာက္ မိမိ၏ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲတြင္ ေသြးအားနည္း ေရာဂါေဝဒနာ ခံစားေနရသည့္ ကာလာ့ကို ကြီတိုက လာေရာက္ၾကည့္ရႈကာ တညတာ အတူေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့သည္။

ကြီတို ႐ိုက္ကူးမည့္ Nine အမည္ရွိ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတြင္ ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္မည့္ ကေလာ္ဒီယာသည္ သူ၏ လက္စြဲေတာ္ မင္းသမီးတလက္ ျဖစ္သည္။ ကေလာ္ဒီယာႏွင့္ ကြီတိုတို႔၏ ဆက္ဆံေရးကို ပါပါရာဇီမ်ားက လိုက္လံစံုစမ္းၾကသည္။ ကြီတိုကလည္း သူႏွင့္ ကေလာ္ဒီယာ၏ ဆက္ဆံမႈကို စိတ္ဝင္စားေနၾကျခင္းသည္ သူ႔ဇာတ္ကားကို ပရိသတ္ စိတ္ဝင္စားမႈႏွင့္ ထပ္တူက်သည္ဟု ယူဆသည္။ ကေလာ္ဒီယာ မည္မွ်အထိ သ႐ုပ္ေဆာင္ႏိုင္မည္ကို ကြီတို စိတ္ကူးၾကည့္သည္။ အေတြးထဲတြင္ေတာ့ နတ္ပန္းရထားကို စီးၿပီး တာဝတိံသာနတ္ဘံုတြင္ တိမ္လႊာမို႔မို႔ေလးမ်ားၾကား ေျပးပုန္းေဆာ့ေနရသည့္ႏွယ္။

Nine ဇာတ္ကားတြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မည့္ မင္းသမီးမ်ားကို အစမ္း႐ိုက္ကူးမႈကို ျပန္လည္စစ္ေဆးသည့္ ေန႔တြင္ ကြီတို၏ မင္းသမီးငယ္မ်ားအေပၚ အၾကင္နာ ပိုလြန္းသည့္ အမူအယာေၾကာင့္ ကြန္တီနီမွာ စိတ္မခ်မ္းမသာ ျဖစ္ရသည္။

သူ႔မိန္းမ၏ အျပဳအမူမ်ားေၾကာင့္ အိမ္ေထာင္ေရး မသာမယာျဖစ္ရသည့္ ကြီတိုသည္ ထို႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ဆက္မ႐ိုက္ေတာ့ဘူးဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ တေန႔တြင္ သူ၏ မိတ္ေဆြေကာင္းျဖစ္သည့္ လီလီက ႐ုပ္ရွင္ျပန္႐ိုက္ကူးရန္ နားခ်သျဖင့္ Nine အမည္ရွိ ႐ုပ္ရွင္ကားကို သူ ဆက္လက္႐ိုက္ကူးရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

Nine ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား၏ မူရင္းမွာ အီတာလီ ဒါ႐ိုက္တာ ဖယ္ဒယ္ရီကို ဖယ္လီနီ၏ ကိုယ္ေရးမွတ္တမ္း ႐ုပ္ရွင္ကား 8½. ျဖစ္သည္။ ၁၉၈၂ ခုႏွစ္မွ ၂ဝဝ၃ ခုႏွစ္ထိ ဘေရာ့ေဝး၏ စင္တင္ျပဇာတ္ျဖစ္ခဲ့သည္။

Nine ဇာတ္ကားသည္ လူလတ္ပိုင္းမွ လူၾကီးပိုင္းအရြယ္သို႔ ေရာက္သြားသူမ်ားတြင္ ၾကံဳရသည့္ စိတ္ေရာဂါဆန္ဆန္ အေျခအေနတမ်ိဳးျဖစ္သည့္ Midlife Crisis ႏွင့္ ၎၏ အႏုပညာအတြက္ ဘဝႏွင့္ အလုပ္တြင္ ၾကံဳေတြ႔ရသည့္ မိန္းမမ်ားတြင္ အက်ပ္႐ိုက္ေနသည့္ ဒါ႐ိုက္တာတဦး၏ ဘဝကို တင္ဆက္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ဥပမာအားျဖင့္ ကေလာ္ဒီယာက ဇာတ္လမ္းမေကာင္းလွ်င္ ထိုဇာတ္ကား၌ သူ ပါဝင္သ႐ုပ္မေဆာင္ခ်င္။
94
႐ုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းတခုကို ေငြေရာင္ပိတ္ကားေပၚတြင္ ျပသေလာက္သာ ၾကည့္ရႈသည့္ ပရိသတ္က ျမင္ရမည္၊ ေတြ႔ရမည္ ျဖစ္သည္။ တိုးတက္လာေသာ ေခတ္၌ Making မွတ္တမ္းမ်ားေၾကာင့္ ထိုဇာတ္ကား မည္ကဲ့သို႔ ႐ိုက္ကူးထုတ္လုပ္သနည္း ဆိုသည္ကို နည္းနည္းစပ္စုတတ္ေသာ ပရိသတ္က ပို၍သိမည္။

သို႔ေသာ္လည္း အလုပ္တခု ၿပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ဖို႔ လူေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ ၾကံဳေတြ႔ၿပီး မည္သို႔ ၿပီးေျမာက္ ေအာင္ျမင္ေအာင္ လံု႔လျပဳရပံု၊ ရင္ဆိုင္ရသည့္ ႏူးညံ့ံမႈ၊ နာက်င္မႈ၊ ၾကမ္းတမ္းခက္ထန္မႈ၊ သိမ္ေမြ႔မႈမ်ားကို မည္သို႔ေက်ာ္ျဖတ္လာသည္ကို မည္သူမွ် သိၾကမည္ မဟုတ္ေခ်။

အားလံုး အဆင္သင့္ျဖစ္ခ်ိန္၌ အက္ရွင္ဟု အမိန္႔ေပးႏိုင္သည့္ ဒါ႐ိုက္တာတေယာက္ႏွင့္ အက္ရွင္ဆိုသည့္ အသံ၏ ေနာက္ဝယ္ အဆင္သင့္ သက္ဝင္လႈပ္ရွားႏိုင္သူမ်ားကိုမူ ကမာၻၾကီးက လိုၿမဲလိုအပ္ေနဦးမည္ ျဖစ္သည္။

ကြီတို၏ အေမအျဖစ္ ဆိုဖီယာေလာရင္းက သ႐ုပ္ေဆာင္ကာ လီလီအျဖစ္ ဂ်ဴဒီ ဒန္႔ရွ္ႏွင့္ ကေလာ္ဒီယာအျဖစ္ နစ္ကိုးကဒ္မန္းက သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။